Followers

Wednesday, January 12, 2011

vandalism or stress

Minasan Ohisashiburi...!!
cheewahh speeking japan plak kat sini kan..
well aku aku berhenti kejap dari wat entry ni sebab tahap kelajuan internet yg amat canggih ini 
menjadikan tahap kerajinan aku di peringkat amat tinggi..
who cares..??? aku peduli hapee kan...

well kenape aku nak wat sal topic nie, eh sebab suka hati aku la kan..
nooope... walaupun aku tak kisah but di sebabkan incident aku jadi ambil kisahh...nooobb...
duhhhh..!!

aku keluar lepak ngan member nak p makan la kan, then sorang member aku nak pi atm tut.. nie, so kiteorang pergi jelah. wow sampai kat sana macam nak beli ticket tengok bola match indo vs malaysia.. hahaha  tipu je takkan la macam tu kowt, kalau mcm tu haruslah aku angkat kaki dengan sejuta langkah.

so tgh aku dok syok bergosip tetiba.. bang..!!!!. aku fuyoooo org lepas tension. kesian kat kaki die tak sakit keh tendang mesin atm tuh... what the..hell kan. hupenye mesin atm tu out of service. kot ye pun bro nak mengamuk agak-agak la kan. orang lain pun beratur jugak. kot ye stress agak-agakla kan. Nak kesian kat dia pun tak boleh jugak.. sal die ade otak nak pikir. kesian lagi aku kat atm tuhh dah la bg kemudahan kat die nak kuar duet, itu pun tak boleh nak pikir, biasala kalau die stuck. weh nak bagi service kat berjuta orang  kat dalam u nie, yang ade satu. kalau atm tu boleh bercakap serious pekak dia membebel penat oii. Sedangkan manusia pun boleh sakit inikan benda tak bernyawa.

No comments:

Post a Comment

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...