Followers

Friday, January 7, 2011

azean irdawaty i love the way you are

azean irdawaty  u giving us to believe in get through life even in difficult time . no more word 'No'
lepas makan aku tgk channel tanyalah ustazah.Then aku tetarik dengan cerita Azean Irdawaty. i just love the way she shared about her life. Itu dah membuat aku menjadi semakin suka dan respect kat artis cam dia. well memang susah untuk aku bangun tepuk tangan untuk merasa kagum dengan artis kita but dia, is one of them yang yang boleh jadi role model untuk semua. i love how she be strong dalam nak melawan penyakit dan dugaan yang datang dari allah. the words yang dia cakap . " everything yang datang dari allah dia terima, kerana dia yakin di sebaliknya pasti ada hikmah,". 

keep giving inspiring to others, how wonderful person rite. Melihat jatuh bangunnya seorang insan dan kemudian kembali berserah kepada allah memang susah kan. i mean memang selalu kita tengok situasi orang mudah give up dengan apa yang berlaku. open your eye u will see news yang menakutkan. semuanya seperti seakan-akan hey dimana letaknya sifat kemanusiaan, apa yang  terjadi kat dunia ni, baru sedikit di uji allah sudah melatah. 

kita semua kena ingat allah itu menguji hambanya, ujian yang di datangkan itu pastinya ujian yang mampu di lalu oleh setiap hambanya. allah itukan maha pengasih lagi penyayang, that why  apa yang berlaku be back to your allah. dia sentiasa ada di sisi kita. Melihat apa yang berlaku pada azean irdawaty yang tabah dan berjaya melawan apa yang berlaku, betul-betul buat aku kagum dengan kegigihan seorang  wanita dan kasih sayang seorang ibu.

bawalah daku bersama mu

No comments:

Post a Comment

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...