Followers

Monday, January 31, 2011

ingatkan aku..!!

credit: google

yuhuuu...!!! semalam terbace okehh status kazen aku yang sangat terbaikk tuhh..
woww... memang menarik hati dan jantung lahh...
sukekan bile  orang yang kite sayang remind kite balik that who supposedly come first..
untung die kan dpt pakwe cam gitu..haha.. cehh susahnye seorang aku nk puji org..=P
lebih kurang mcm nie la.
.' u miss me.. but u kena miss dulu pencipta kita then siapa yang lahirkan kita then barulah i '.. 
woww .. heaven betul lah..
dan aku jugak harap juga seorang, 2 orang, 3 orang dan berorang-orang yang dekat dengan aku sentiasa boleh ingatkan aku
x kisahla ape status die dgn aku..opsss..haha
yelah kawan yang mampu bersuka ria dengan kita mudah nak cari
but nk cari yang boleh remind all those things susah...
sekian-

p/s : aku doakan korang.. ^.-

1 comment:

  1. hai..salam perkenalan..tag anda.. :D

    http://kuatmerayau.blogspot.com/2011/01/blog-paling-cool-pilihan-cikgedik.html

    ReplyDelete

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...