Followers

Monday, January 3, 2011

diet ke puase hahh..??


sekarang nie aku tengah pening kepala nak pikir diet ke puasa...hushhh kalau di biarkan mau mereng kepala otak aku.. Maunye seminggu kalau kes macam nie diteruskan terus kurus di buatnye. Mau merempah ruah dan cair telinga aku dek pujian dari member-member yang seharusnya bermulut cam longkang tuh. 

Apsal lak budak senget nie sibuk nak pikir sal diet keh.. puasa keh kan. Nie sume kes cafe kat kolej aku nie tak reti-reti nak bukak. Nie ade jugak yang bukak cafe sendiri kang. Semalam dah leh berhujan bagai perut aku nie dah macam-macam irama dah keluar. Tengok kat bilik ade cupcake yang mama buat jeh. Hah semalam pun cake lagi. takkan asyik sebiji pagi sebijik malam. herm meggi, kfc..mcd.. isshh menjemput penyakit namanya. tolong la tuan cafe bukak la. sebelum aku mati kelaparan kat sini.
give me some food please


No comments:

Post a Comment

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...