Followers

Sunday, January 2, 2011

permulaan sebuah perperangan

huh.. baru menjejak kembali ke kolej teringat pulak cuti yang lepas
hai sekejapan betul masa dah nak sambung study balik
macam terdengar pulak sapaan kolej welcome home.. haha
tak kisah lah macam mana pun rupa kolej aku ni, dia tetap setia menanti aku
tak ada kolej tak adalah tempat aku nak berteduh, so macam mana nak belajar
so alhamdulillah biarpun cukup sekadar tempat untuk melepaskan lelah.

puas mengemas bilik sambil bersantai malas kat katil
letih pulak nak melayan orang lain.. haha
esok je lah kite berkenalan my new roomates

peenutup malam ni
aku just nak menanam harapan menyemai impian
semoga this final year untuk study aku berjalan dengan lancar
dan di permudahkan allah.
azam baru aku tidak la sebesar mana tapi cukuplah sekadar dapat membawa hasil aku belajar selama ni
perubahan sikap aku itu menjadi priority kamus hidup aku sekarang
rasa sudah cukup la bermain 
cukuplah berholiday
cukuplah enjoy
cukuplah
masa untuk sebuah perjuangan
jangan ada perkataan kalau di kemudian hari
jangan ada terbit rasa menyesal di satu hari
titik bermula dari sekarang

No comments:

Post a Comment

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...