Followers

Monday, January 3, 2011

serabut

semalam rasanya baru je pasang impian tapi rasanya tapi pagi tadi dah aku buat spoil. apalagi kata jeh nak pergi class awal tapi still berlingkar macam ular kat atas katil. ceh a bit influence dari seorang hamba allah ni  dengan rasa hebatnya " neesa nak pergi ke class pagi esok, tak payah la bukannya dah start belajar , alah kita buat je macam kita belum sampai lagi kat U nie," plus teringat pulak dengan seorang lagi hamba allah yang masih belum sampai semenanjung , cehh " ko tak reti nak skolah keh"  terus je ketawa . kehebatan aku biasalah last-last minute barulah bersiap itu pun lepas hati kecik nie bagi advice. " hey budak tolong bangun, telinga kau tahan ke dengan bebelan lecturer yang entah siapa tuh,". so congrates pada diri ini sebab berjaya melawan nafsu pemalas di pagi hari dan tahniah sampai ke kelas at the time. 

isu keserabutan ni bermula bila aku dah bersemangat sampai,pusing kiri kanan budak-budak baru masuk belajar tu mencari arah. " kak kat mane ye blok budak I.d, kat mana yeh h.e. p kat mana ye pentadbiran,". kesian kan budak baru register, semuanya technology punye pasal, ceh nak salahkan tech pulak, dah macam orang yang lost pun . tapi memang lost pun kan. Dah macam perlunya ada gps kat uitm tu tadi..haha. memang serabut la tengok tapi nak cakap lebeh ,aku pun dulu macam tu bezanya aku nie kedekut suara nak bertanya, cari je lah sampai jumpa, bila jumpa je.. " owhhh kat sini eyhh,". sambil buat muka blerr ngan muncung tikus.

keserabutan mula bertambah bila lecturer yang di tunggu-tunggu almost 2hr tu x sampai-sampai. hadoii kalau mengikut princip yang aku amalkan time kat Perak, lebih je setengah jam maka dengan rasmi boleh angkat kaki, but kat shah alam ni, principnya lain, setengah jam akhir baru boleh chow. herm hupenyee setelah puas member-member aku duk mengutuk sesama sendiri al maklumlah dah lama tak jumpa, baru tahu lecture pi meeting. sungguh bahagia dirasakan saat menunggu itu. penuh keazaman nak pergi kelas keesokannya.

so bebudak tu pun ajak pi jalan2 kat JJ. haha pagi-pagi shopping. semakin lama masa di habiskan kat jj semakin banyak investment di buat dan semakin liquid aku punyer money.

same goes tu kelas petang tadi, kira lepas habis g JJ terus pi kelas petang. tapi kira okey sebab lecturer masuk. supposely this evening kiteorang divide into grouping but list name belum ada. It so nice bile tunggu dengan masa yang sangat Lama itu dengan hasil " herm awk tolong fikir networking yang awk akn use bile dapat project". end of communication.

so perasaan aku menyatakan sungguh serabut betul ini hari dan x sabar rasanya nak tunggu esok, apalagi peristiwa INDAH yang bakal tercipta.

No comments:

Post a Comment

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...