Followers

Saturday, January 1, 2011

new year..menarik tapi hebat ke..?

dush...doom..dam..dum damb... happy new year 2011.. haha yang kelakarnye kenapa entri aku nie post  hari ke-2. tapi aku kesah ape janji stil dlm 2011 sudah. sebabnya kemalasan menggunung terhadap mr.lapy nie.herm dalam x sedar dah masuk rupenye tahun 2011 nie, tirai 2010 dah tutup hopefully segala yang kurang menarik dlm kisah tahun tu tidaklah di review kembali yeh. story aku dlm kesahnye menyeleberate new year x de la masyuk tapi nyanyuk..haha..

kisahnye aku x sedar pun hari itu bakal bermulanya tahun baru. aku gerak pi Melaka around 6 camtu then arrive @ 8 lebih kat masjid kampung ulu. sebabnye  alahai den sosat nk cari masjid ni. bapak aku drive tapi dengan baik hatinya dah sosat x mahu bertanya geram je tapi x boleh nak marah lebeh berdose. then round2 la bandar melaka tu. punye peragh nye aku say "awat la depa  nie x dok umah, pening kepala aku tgk ramai sgt kt padang tuh." itu konteks di luar kesedaran. then bile mcm dah traffic terus gerak balik la weyhh.

dlm kereta dah x drive aku pun membongkang le tidor kat belakang. around 11.50 @ teluk kemang, bapak aku singgah. bukak mata je ade orang pandang, adoiii lari mood aku mane taknye dah mngadap tingkap mana tau air liur basi meleleh ke, { x der makne}. "apahal pulak singgah sini ni, dah la orang ramai jalan pun dah macm pi sure heboh, traffic kaw2, pastu pak cik tua2 tu boleh  plak die berjoget kat sini,". herm konvoi motor jgn citer la dr sebesar kereta  samapa sekecik basikal tersusun block jalan, hebat kan. barapa minit nak new year. bapak aku said " jom turun tengok bunga api,". " aku jawab " balik je la lapar dah nie bunga api tengok kat luar rumah je, tiap bulan pun bunga api jugak,".  so aku pun balik la. pastu  kira dah sedar diri la. aku berfikir dengan waras. " la patut pun depa dok cat muka, new year hupenye,ingatkan tebiat,". tapi perut berkeroncong plus sikap rempit jalanan yang suke menempah kubur tu, tuh buat aku malas nk celbrate haha. bukan apa x kisah la kalau nak tunjuk hebat tapi jangan sampai membahayakan orang lain. aku benci sgt new year celebrate dgn alcoholic nie...sumpah demmit ...yang sedey ramai bangsa aku pulak tu..

dat why new year celebrate memang menarik but hebat ke..??

No comments:

Post a Comment

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...