Followers

Sunday, February 27, 2011

where..???

kenapa... kenapa..kenapa... why..??? kejam keh atau aku yang bersalah..
kat mana silap die... kenapa aku tak nampak...kenapa... aku dah cuba buat yang terbaik tapi 
kenapa masih ada perasaan tak puas hati...dan kenapa.. masa cepat sangat berlalu..
mampu ke aku ...maafkan aku..aku cuba dan berserah...
tapi kat mana lagi nak aku mengadu... tiada jalan .. itu hanya perkataan..
yang penting usaha.. sebab bukan suatu pengharapan..tetapi sesuatu yang direalitikan..
tapi kadang-kadang aku leka aku alpa..
aku biarkan kau terkapai-kapai kat situ keseorangan... maafkan aku sekali lagi..
aku tau aku bukan yang terbaik ..tapi aku cuba utk buat yang terbaik..
maafkan aku... doakan aku..

No comments:

Post a Comment

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...