Followers

Tuesday, February 8, 2011

nak bagi tau.. n tunjuk sekali nie

korang suka tak balik kampung terutamenye student yang dok jauh-jauh tuh
sila angkat tangan...
jangan tipu... aku tak nampak.. 
ehh kaki plakk dia tunjukk [lebeh imaginasi]
mestilah heppy kan..
aku pun happy jugak ..tapi umh aku tak jauhh..
nek train jehh..huhu..
so aku x berdepan dengan masalah habis ticket 
x kisahlah time raye ke cuti ape-ape keh..
kalo ktm tu habis.. herm memang nak kena fire...ala ultraman..sikit
n sebut pasal ticket.. weyhh x cyber betul..haha
aku tak guna ticket jugakk..
sebabbnye
aku gne touch n go.. haha
lepas touchh bolehh gooo..
but klo credit insufficient.. sile beratur ye beli ticket...haha.. [ticket jugakk]
but bukan itu yang aku nak story lelebih
smlm aku balik umh and
yang aku nak tunjuk n bagi tau ialah ..
.
.
.
.
.
.
.
.

kind like this la sesak die but.. for sure x dibenarkan kat malaysia yehh..haha

balik time orang sume balik kerja memang la sesak.. train yang ke-3 dtg baru naik.. tak boleh jadi...sesak pun sesak la.. 
position kat mane..??
hahaha betul-betul kat pintu....nasib bek aku KECHIK..so pintu tu boleh tutup..
dah la mix sebab x de coach ladies yehh..naseb la kiri kanan pompuan yang apit legaa..sehh
but im kinda like this jugak la dlm train tuhh.hahaha.. korang pernah..??

melekap sehh kat glass pintu tuhh...

p/s : moralnye,.. aku x kan lagi sekali 2 kali atau 3 kali nek time mcm nie...

7 comments:

  1. haha..ambil pengajaran ye. jangan sampai tak bernafas pulak nanti! :)

    ReplyDelete
  2. haha.. tau x pe..
    x payah pergi sauna.. arituhh
    panasnye..sebab terlalu ramai..

    ReplyDelete
  3. haha. dasat. mujur malaysia tak macam tu

    ReplyDelete
  4. huhuhuhu....klu mcm nih bley trauma...




    jom singgah n follow belog saya..
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ain fatihah :haha.. klo ade..dah x nek train la...
    fyna: hermm bukan trauma je gile teruss

    ReplyDelete
  6. hahak... biasa lah tu.. bella pun pernah diri betul2 depan pintu ..masa tu lagi la dari pandan jawa nak ke kl.. dlm tu tayah ckp la punya ramai,sempit lg..bau plak mmg nauzubillah

    :)

    ReplyDelete
  7. bella: maybe kna tambah lagi coach kot.. nk2 peak hr kan

    ReplyDelete

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...