Followers

Saturday, February 12, 2011

ari ni sabtu

korang tau tak ari ni sabtu
dan esok ahad
dan luse isnin
lepas isnin ari selase
tau tak ari selasa cuti.
cuti ape..
hah takkan tak tau ayooo
cuti maulidur rasul okehh

tapi ari ni sabtu aku nak cerita ari sabtu okeh bukan esok atau semalam 
dah pening kehh [bdk ni dh mcm up sewel dah]

  1. 5.am - bangun nampak kwn kite,dia pandang lame pas tu dia baring kat sebelah sambil nangis. tanya dia pasal pe. then dia story sedih di pagi sabtu wohh.. aku start feeling dah. G.. dont worry insyaallah bukan aku jeh but satu kelas doakan ayah ko keh, positive, sama-sama berdoa. penting usaha dan tawakal. 
  2. 6.am - G balik .then aku risau sikit.
  3. the rest  study, find research material.. then mate berpino
  4. 6.30pm - gi PAS makan steamboat..then g jenguk rabbit.. miss much-mucoss . aku nak agora rabbit ni wehh . but tak boleh beli sebab dok hostel mane boleh bawak pet weyhh.. sedehh tahap touching muching nie...
  5. 8.30pm -kat SACC mall meronde tgk wedd exhibition.. wowhh muchoo goozheess
  6. 9.30pm - sampai bilik wohhh
  7. 11pm - bukak boloqq.
itu jeh. sekian

No comments:

Post a Comment

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...