Followers

Thursday, February 3, 2011

u smiling at me and i...??

am i cute like thiss

what kind of smile like that..so bother less..
or 
she cute i like when she smile like that
or
i love you, when you smile it mean you happy and it feel good to me
or 
hey this baby smile at me..
or
you wonder what kind of smile and what the meaning behind it.

some peole said that with smiling it give power to hide your problems or some said that it show that you in love. HOWEVER in islam said that smiling is charity. so anda yang mana satu..???
Most of it smiling when they happy, tak kisah la sebab cinta or good news. but ade jugak orang yang senyum ade intention lain..meybe ade miserable prob kot.. wow ni agak bahaya. Dan kalau dia senyum care gini kat aku , boleh berputar alam jadinya. but who care. sebab sometime senyuman jugak boleh buat satu pergaduhan terlerai kan. u ikhlas dapat pahala yang lain urusan u lahh..

then teringat pulak kwn2 aku selalu puji baikk. " neesa why ko kan kalau kat u or skool [mase mude dulu]susah sangat nak reply senyuman aku, tak tertawan keh, then sombong gilehhh tapi bile luar havoc pulak perangai ko nie,".  herm aku memang selalu dapat pujian baik cam gini. 

so aku pun jawab. " dah memang cam gini perangai aku, kan reply senyum ngko kan ko perasan lebih, marah pulak makwe ko, terkinja-kinja pulak perangai kau, aku sombong keh, kalau aku senyum orang ckp gileq pula senyum sepanjang mase," ' bercakap dengan budak ni, die sorang je nak betul' meybe kate2 kwn aku.haha lupe nak scan hati diorang. but diorang ade perasaan keh..opsss. 

heyy.. aku practise nak senyum camni bile jumpe korang..haha

seorang lagi suke hentam aku bile jumpe kat mane2 . " jatuh emas kalau senyum kat aku,". haha...
okey-okey perangai ni memang susah nak kikis dowhh aku bukan jenis orang yang sombong macam diorang pertikaikan yehh  highlight tang SOMBONG sebabnye aku nie cumel so sombong nie sangat contrast..[dah die perasan]. aku pun tak paham dengan perangai aku ..haha kalau dah masuk time belajar arap maaf ye jika aku nie tak senyum, ke buat dono jehh, kadang-kadang aku senyum what cume  aku tak reti nak havoc lebih.. so cover sikit nanti lari ilmu aku, tapi bile abis waktu kuliah auto je perangai mereng-mereng tu sampai.
so sape kenal aku tu diorang dah faham la yehh [ kalo faham]. woyy ini sejak azali okehh..haha but i try my best la... so lepas nie bile u smile.. i pun smile la..  kahkah.. sekian




2 comments:

  1. sy ni pulak jenis muka masam..pdhal dh senyum, tp org ckp sombong coz xnmpk cm senyum pon..hehe

    ReplyDelete
  2. hahah..mcm2 kan..gbum plak jenis senyum selalu smpai org ingt gbum x de mslh..mke x leh blah..hahaha

    ReplyDelete

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...