Followers

Wednesday, December 8, 2010

Saat Yang Terhenti

well alhamdulillah aku selamat pergi dan balik..
now im home but im already miss langkawi so much
journey yang so fantastic and boombastic
rasenye moment yang bakal tersisip kemas dalam memori aku
bila berada kat negeri orang
hurm terasa masa aku terhenti kagum melihat keindahan alam yang terbentang luas
kalau kat negeri aku terbentang pantai depan mata tapi yang menghiasi tatapan mata aku kat
kehijauan yang membuahkan rasa kekaguman akan Penciptanya
but sayang x sempat nak capture that things

so aku nak share sikit moment aku sepanjang perjalanan p
mcm entri  b4 nie aku da story sket
bertolak lebih kurang kol 10 mlm and sampai around 5..
sure letih gile but di sebabkan excited melebihi tahap pancit
senyuman yang mengunung tu melenyapkan rasa sebuah kepenatan
yang menambahkan kekaguman tu dalam kelemasan bertemankan bau badan stock x mandi dari malam
mereka masih mahu capture moment lepas bangun tido,jetty and dlm ferry
wahh...momentholic betul diorang tuhh..
speecheless bile dpt compliment " cantik la budak nie "
terus hati jahat berkata-kata " mata die kero or hidung dia tersumbat"
mane taknye dahlah aku rase cam buruk gile jeh perwatakan dan personaliti aku ketika itu 'chewah'
aku just senyum..perasan
so 4 days @ langkawi n 2 days @ penang
so lets pictures describe moments aku

langkawi island
so kat sini aku stay Eagle Bay Resort  erm kat area pekan kuah near to dataran and jetty, Pantai Cenang tuh kiteorang wat BBQ, port foreigner lepak byk club kat situ... nice lagi malam lagi meriah..
So menarik tak..??


 so first of our activities was going to Kilim Geopark, interesting place to go at good price. Cheap only @ RM 25, naik speedboat dah rase nak tercampak pun ade, round2 pulau, the best is u can see the formation of batu pulau that look alike apache, kasut,baby face,turtle, others we going to see kelong [dah x berape hingat ] tempat depa dok pelihara ikan,belangkas and etc, tgk helang makan, and gua kelawar.

then depa bawk pi Perkampungan Mahsuri , tapi masa tu kami pi dah lewat so dapat round kejap je the latest price for the ticket adult-rm 5, child -rm 2.50

day 2 - going to black sand sea, burn rice village,cable car [ hav a lit bit disappointed need to wait 2hr to buy ticket and need to wait till 2 ptg sebab dah ramai sgt org]

ade lagi tempat but cant remember yang ingat just shopping chocolate-- >> yummy



Penang


well after balik from langkawi terus pi singgah penang huhu..love sgt dengan makanan die, marvelouss.
kat penang x pi jalan sangat pasal cuaca tak mengizinkan just jalan-jalan surrounding hotel je.. 
stay one night pastu balik...:(


p/s : hermm rasa macam masa mencemburui aku disamping fulus yang mengering menjadi kekangan. padang kota @ penang kaya dengan makanan yang sedap-sedap.

No comments:

Post a Comment

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...