Followers

Tuesday, December 28, 2010

bro u my hero..!!

Hari nie aku happy sangat. alah macam la tak pernah happy kan. biasalah hidup. But ape ade kena mengena dengan topic entri aku kali nie kan. happy dengan brother yang menjadi hero. wateverlakan janji aku rasa aku punye topic tu mantap dari biasa. Wait stop merapu. hehe

well alkisahnya mengapa abang aku yang selalu aku kutuk itu menjadi hero pada hari ini. opss sorrie bro biasalakan kalau gua ade kutuk lu . kate adik beradik biasalah. so please FOCUS dengan HERO dengan sekarang nie. sebenarnya hari ini jantung aku dup dap dup dap lebih laju dari biasa. kes  nye pasal aku kena jumpa dengan supervisor aku disebabkan dissertation kalau tak herm tak grad la aku sem depan. dengan berbekalkan zero dalam kepala otak di samping takde transport nak pergi shah alam tu walaupun byk pengangkutan awam yang bersepah seakan melambai-lambai dan memanggil name aku,bro aku nie menjadi hero dengan kerelaan hati,jantung dan hempedunya bercuti pasal nak hantar adik dia ni. haha.. so aku nak ucapkan berjuta riban THANK YOU BRO. you save my day.haha

alhamdulillah berbekal dengan semangat kesempoian yang tinggi ku gagahi jumper supervisor. thankz puan sebab sudi layan budak yang zero minded nie. thankz sebab menyedapkan rasa hati saya walaupun rasa report yang di submit tu entah apa-apa. hehe... lain kali kalau saya datang lagi saya bwk extra buah tangan ye..!! but before tu saye kena betulkan report tu kan puan..hihikk

well menyambung kisah hero nie. sekali lagi bro aku yang memang susah nak aku rase duit dia ni. dengan berbesar duit poketnye  belanja aku makan pizza and ice -cream.  bukan lah aku nie first time makan. Tapi first time la merase duit ngkoo tu sejak sekian lama. meybe bro hari ini boleh dijadikan hari cuti berbelanja. hari ini dah macam orang kaya. semuanya ngko tukar baru.

macam mana pun aku nak berterima kasih sekali lagi.bro u be my hero today. DOMO ARIGATO. len kali jadilah hero lagi yer...beramal untuk adik-adik yang lain sekali yehh


No comments:

Post a Comment

budak membebel ouchhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...